Wednesday, March 14, 2012

Song : Astrid - Tentang Rasa

Hai semua...

Saja suka nak post video artis yang berasal dari Surabaya, Indonesia ini. Astrid Sartiasari - nama dia. Satu nama yang aku kira quite unic la. 

Sebelum ni cuma tahu suara dia je kat dalam Vanilla Cokat. Tapi tak pernah kisah pon. Sampai la satu hari ni, aku tersedar kewujudan dia sewaktu TERtengok dia jadi guest artist di MHI (Malaysia Hari Ini) pada minggu lepas. Out dated nya aku ni kan haha.


Terpegun aku seketika dengan acoustic performance dia tu. Suara dia sangat la...apa nak cakap ye?? Lembut dan gemersik la yang boleh aku classified. Dan terus aku jatuh cinta dengan lagu ni haha. Cheesy giler ayat.

Jangan tak tahu, dah beratus-ratus kali aku dengar lagu ni tanpa jemu. Giler sehh... kawan-kawan aku cakap boleh muntah hijau kalau berterusan gini. 

Nak buat macam mana...lagu Tentang Rasa ni sedap di telinga dan sampai ke hati 'rasa' dia. Mood sentimental datang dah!!! Iye la kan...lagu berentak slow macam gini memang top choice aku la huhu. Enjoy okay!!!!

                                                                                                                                                      
                                             


p/s : Salam takziah buat keluarga Nurul Nadirah (Dirang). Al - Fatihah....

5 comments: