Tuesday, January 01, 2013

Happy new year 2013

 بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Segala puji bagi Allah, tuhan sekalian alam. Sempena tahun baru ni mulakan la dengan bismillah... nak ambil berkat :)

Dah lama sangat tak merepek kat sini. Almaklumlah, update blog yang hina ni pon setahun 3 kali hahah.

2012... just want to say that a year full of challenges and a bit complicated things n expereince in my life. Tapi bukan mid life crisis la...hehe. It's hard n tough things to faced it. Btw... i learn somethings extra new and valuable from that. Something that i have to change my mind my life too. To change that... it ain't easy to me!! But i can do.... if i will, right! I've learned that. And I've done my 2012.  Syukur kepada Allah yang melimpahkan segala rahmat. 
2012..... GOOD BYE!!


WELCOME 2013
Aku jangka tahun yang memang penuh cabaran la dalam hidup aku. Macam arrow image new year yang bersimpang-siur kat atas tu. Sebab aku tengah memperbaiki diri ni.Hehe...terasa serius je bercakap. Ada kawan aku kata....dia tak tenang kalau nampak aku diam n serius.  Ape...aku ni ada ciri2 pelawak sambilan ke?? Ok2...finish it!! 

Back to 2013, aku tak berazam untuk tahun baru ni. Sebab aku dah berazam masa awal Muharram lepas. Sebenarnya, azam tu carry forward dari azam 2012 yang belum selesai dan belum juga tercapai. Apa yang aku nak cakap...aku nak BERHIJRAH untuk mencari warna (macam tajuk cerita aku je) sebenar. Moga Allah tunjukkan aku jalan dan mudahkan segalanya.

Allah...please always bless and be with me.

Mak abah...kalian segalanya, tak terucap nak buat list 

My bro's....korang sumber kekuatan & bank bergerak aku juga haha

Kawan2...terima kasih untuk segalanya. Keep on supporting me!  
Nantikan kemunculan DARI PANDANG PERTAMA...waktunya akan diberitahu kelak.

2013....please be nice to me !!!

Semuanya dengan izin Allah 
      
 
  

2 comments:

  1. moga WARNA yg dicari akn di perolehi & warna yg datang ialah warna yg spt diharapkn sekian lama....^^ umpama warna pelangi yg bukan hanya dpt dilihat jauh nun di ats langit tp ianye ada dlm gengaman.

    lihatlah dgn "pandangan hati" insyaa allah segala azam itu akn jd reality yg penuh berkat serta diredhai allah swt

    ReplyDelete
    Replies
    1. dasat la ayat ko..terpegun aku seketika hehe

      thanks utk kata2 perangsang ko tu weh...hjg bln ni jmp kt kl la

      Delete