Sunday, May 13, 2012

Random #3


Hai hai...

Hari Ibu dah datang, tak lama datang pulak Hari Guru. Tak semua negara menyambut Hari Ibu pada hari ini. Tapi, kebanyakan negara celebrate Mother's Day for every second Sunday in May. Dan Negara kita Malaysia yang tercinta ini pon tersenarai dalam kebanyakan negara itu. So kita sambut hari ni la haha.

Selamat Hari Ibu untuk mak aku. SAYA SAYANG MAK SAYA !! Nak wish lebih2 kat sini, bukan mak aku baca pon. Mak aku tu tau la yang aku ni ada blog. Tapi tak adanya orang tua tu pandai nak berinternet ni. 

Ohh...nak cerita sikit pengalaman yang tak seberapa masa pergi book fair kat PWTC tempoh hari. Hah... mengeluh aku rasa bila ingat2 balik.Bukan mengeluh beli buku(beli novel yang betulnya wakaka). Tapi mengeluh sebab terpaksa berpenyek-penyek, berhimpit-himpit macam sardin dalam tin sepanjang jalan kat koridor nak masuk ke Dewan Tun Hussein Onn. Kalau penyek perempuan dengan perempuan consider ok lagi sebab darurat. Yang jadi bengang sangat tu sebab belakang aku ada lelaki(cuba bayangkan la macam mana). Oh stop it!!! Tak payah la nk bayang2 ni. Ngeri doh...aku dah tak lalu dah nak ingat balik. Macam nak bunuh that 'take for granted man'. Langsung tak faham bahasa bila aku bagi amaran suruh dia jangan dekat. Arghh...serik!!! Serik giler ar ni.

Hopefully, let the first time be the last. Cause for the next book fair, I'll be going again. Insyaallah... 

Di bawah, ada satu lagu lama(tak ada la lama sangat) yang nak di share. Music video ni tak ada kena mengena dengan apa yang ada di atas. Cuma aku nak dedicate lagu ini untuk mak aku. Kira lagu untuk emak la ni haha.

By the way happy mother's day to all mothers around the world !!You're the beautiful cute women. Not everyone is lucky to be a mother? Isn't it right?? 


Hujan : Kau Harus Ada

                   

Lelah parut senyum dah jemu
Metafora cair bertemu
Rasa itu ini sementara
Ku takkan di sini selamanya
Rugi jika sendiri
Hanyut jika sendiri

Kau harus ada
Kau harus ada dimana tempat ku berada
Kau harus ada
Kau harus ada bersamaku

Rasa itu ini sementara
Ku takkan di sini selamanya
Rugi jika sendiri
Hanyut jikaku sendiri
Kau harus ada

Kau harus ada dimana tempat ku berada
Kau harus ada
Kau harus ada bersamaku

Kau harus ada (harus ada di sisi )
Kau harus ada dimana tempat ku berada
Kau harus ada ( harus ada di sebelah )
Kau harus ada bersamaku

4 comments: