Wednesday, February 13, 2013

Happy First Anniversary to....??


Holla amigos....

Cer tengok imej anniversary kat atas tu..... perasan sangat la tu anggap blog sendiri wonderful habis-habisan. Dah itu je imej yang aku jumpa. Konon macam tak ada imej lain dah kan...padahal imej tu yang aku suka... gasak la der haha. Niat di hati nak letak belon-belon bagai kat entri ni...tp rasa dah overboard pulak wahaha. Baik jangan letak la.

14 Feb 2013... hari ni first anniversary blog aku yang hina ini heeee. Dah setahun weh blog niiiii!!! Setahun! Tak ada pencapaian yang boleh dibanggakan lagi. Kira kena terima la pencapaian setakat ni dengan 28 juta followers. Gempak tak-gempak tak (28 orang je cerita yang sebenar haha). 

Entri pun tak banyak...camner nak fight Fatin Liyana and Hanis Zalikha tu kan. Btw...jgn tamak, kena bersyukur selalu. Aku jarang nampak nikmat yang Allah bagi sebab aku selalu tengok apa yang aku tak dapat tu je (Sorry... dah masuk masuk mode tazkirah ni)

Tak apa-  tak apa.... aku sebenarnya nak cakap kat korang sebagai kawan2 aku ni -  thanks for supporting my blog and me. And keep on support my writing either from near or far. May Allah SWT bless u girls n guys.

Thank u n i luv u from me hazira (gedik kut haha)

2 comments:

  1. soryy..lupe tuk wish hihii...moga ...moga..moga.. 28 juta flower ( follower yg betulnyer.. ) jd knyataan okey ..hihihi

    ReplyDelete