Sunday, August 19, 2012

Selamat Menyambut Hari Kemenangan


Salam Aidilfitri kengkawannnnnnnn....

Aku tak ambik pic berbaju raya. Yang ada cuma pic lomang kat belakang rumah sebab dah berhempas pulas tolong menebang buluh (nampak sgt tipunya). Tolong perah santan je pun hehe.

Btw.. selamat hari raya aidilfitri mohon beribu ampun dan maaf buat semua sebab aku dah banyak mencarut dan mengarut bukan2 kat sini. Moga Syawal kali ini lebih membawa rahmat dari sebelumnya. Amin.

Makan lemang jom !!!

14 comments:

  1. walaweyhhh..
    bestnye cik bako lemangggggg!! =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. dh sebulan dh i bakar lemang.u baru tau ke heheh

      Delete
  2. klu u x citer ri tu sampei kesudah le i xtau.. hehe
    bleh kje ngn lemang pak jaapaq neyh =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh..engkau mmg begitu

      niat di hati nk buka kedai sndri raya th dpn...byk ckt untung ngehngeh

      Delete
  3. bleh join partner ka??
    untung2 bleh masok paper metro taun dpan weehuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. u ada masa ke nk tebang buluh n panjat pokok kelapa hehehe

      Delete
  4. eh..u la tebang buluh ngn pnjat pkok kelapa

    i jaga mesin cashier je. kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. baik simpan je harapan nk jadi partner kakakaka

      Delete
  5. Replies
    1. simpan dalam beg.u kan suka simpan sume dlm beg sampai berat2 hahah

      Delete
  6. tu lah guna beg.klu xnak berat bwk dri je.haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sampai kuah bihun sup pon leh simpan dlm beg kan ekekekeke

      Delete
  7. smpai tumpah.tu care2 nk cri alsan beli beg baruuu!
    muahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau sgt dh la taktik kau tu ika oiii haha

      Delete